Thursday, 19 May 2011

Apabila blogger itu didoodlekan..jadilah ia~

Ini Saya...woot woottt...


Sejak dua menjak ini kalau ramai blogger suka pakai def pfofil pic kartun kat SB ...comel sangat ke?... nebengz tak terkecuali..bak kata are nice dalam blognya...virus kartun.

..tengz banyak- banyak cik Aisyah Zakaria sebab entri tutorial doodle dia la nebengz tibe-tibe je jadi suka sangat lukis gambar kartun doodle ni...huhuhuhuhu.... 

Baru-baru ni nebengz banyak gak buatkan pic kartun kat blogger lain..tapi kartun nebengz tak la secomel  kartun seperti Yazid Torpedo  Dan Cik Bulat ... Nebengz punya kartun biasa je...montel dan cubby...huhuhu...jom tengok blogger mana yang kena ...lalalala....

Are nice dari ribenputih.blogspot.com  ..





Wan Farah



Amal esparaza dari http://www.thegarang.com/




Athirah Hassin dari http://misztrex.blogspot.com/








10 suka minum Orenzsusu:

athirah said...

nak doodle gak.. uhuk2...

AesyaZealous said...

perghhh..hebat2! keep it up! rase best kan lukis2 ni.. mesti ko rase nak update selalu kan? hahah. lukis utk aku satu! hihi

Alia Natasha said...

comel lah doodle , nak satuu !

APi said...

aku tak de..
oke, terase..
laki dua pompuan lime..
#okbai

Nebengz... said...

@APi ayya jangan tocing bro..nanti aku wat se

yaya_flanella said...

comelnya!

cik pulau said...

comelnya... cik pulau punye kartun mana??? lalala~ ^^,

yazid said...

wahh raminyee..aku punye muke takde ke..??? hehehe...sob~ sob~

Azie Azra said...

omeynye doodle! =)

A M E ! said...

doodle kan saya juge . buleh buleh ? lalala ~