Tuesday 19 April 2011

Exam week ke exam weak?

perhatian!!!
sebarang gambar dalam entri ini adalah kepunyaan aku dan mahagaru wokse . adalah dilarang sekali sebarang bentuk plagiat copy mengopy dalam entri ini sekian terima kasih.


pertama kali aku ingin ucapkan selamat menjalani ibadah menjawab kertas dalam peperiksaan.. jap jap kenapa ibadah der? eh bukan ke belajar itu merupakan fardu kifayah dan ia satu ibadah??. dan diharapkan korang janganlah menjadikan ia satu dosa...tadi cakap ibadah...apasal boleh dapat dosa plak? ok guys aku cakap ia akan menjadi satu dosa kalau korang meniru dalam peperiksaan....so jangan meniru ya...renung renungkan selamat beramal.


marilah kita berdoa kepada yang maha pemurah dan maha penyayang .. kita minta dipermudahkan urusan dunia dan dilimpahkan rezeki seadanya.. jangan lupa buat yang wajib ya kawan-kawan..doa saje tapi yang wajib korang tinggal tak guna gak.


and then its exam week. so you must study ...study ...study bagai nak rak... soalan final semester lepas segala bagai habis dijawab..ada gak jenis yang suka menulis nota kat kertas kecil dengan fontsize 2cm. kenapa mesti kecil?? korang pepaham ya yek? .kedai pustaka saujana..pustaka seri intan, muda osman ..ataupun kedai alat tulis yang lain semestinya mendapat sambutan hebat daripada student-student yang desperate nak cari kertas kajang untuk dijadikan medan menconteng ilmu... menconteng segala bagai perkara yang dirasakan perlu.   dan yang penting ia bukanlah digunakan untuk menulis surat cinta kepada admire (ada lagi ke macam ni sekarang? lol)


ada juga yang rasa nak demam..nak muntah...nak berak?? study menggiler vavi...sapa suruh study last minutes..padan muka....exam week ada yang tak tido seharian semata-mata untuk study...lepas je habis jawab paper...hambik ko! berhibernasi sehari...itupun kalau esok takda paper...kalau ada cammane?? cerciter cerciter... =.=


akhir kata...janganlah korang tukarkan definisi exam week kepada exam weak.... kalau korang taknak lakukan perkara diluar jangkaan seperti gambar diatas...lol.

good luck!!!