Monday, 16 May 2011

Cara untuk memujuk wanita yang merajuk


Pak Ali sudah lama berpacaran dengan cik kiah (tua tua kapel lagi~ elele suwidnyer....) -muntah. pada suatu hari pak ali ada tersalah cakap pada cik kiah. entah kenapa hari tu cik kiah bad temper ~ nak kata piyed tak gak~ tetibe je nak majuk. 

oleh sebab pak ali ni jenis tak pandai nak memujuk hati kaum hawa ~ maka memang susah la camni...'erm..guane  kawe nak puyuk ye ni? haduii..rohok rohok~"

*gambar hiasan

Hei pak ali! aku nak share sikit cara nak pujuk wanita ni. nak tau tak? :

  • masa cakap tu~ cakap dengan nada perlahan. kalau cakap nada tinggi tu nanti dia ingat ko marah dia plak
  • kalau itu salah awak..mengaku saja la~ kalau salah dia...bagi dia masa...dan suruh pihak lain yang terangkan. itu lagi elok.
  • bagi je dia hadiah~ perempuan kan suka hadiah... bagi bunga ke~coklat cadbury ke....pape la.
  • nyanyi lagu kesukaan dia~pastu minta maaf *call xpun jumpa terus
  • buat baik dengan dia~ tapi jangan kena kontrol plak..hihih
  • cuba lakukan menda yang paling suwid sekali kat dia~

*pempuan kadang-kadang suka merajuk sebab suka kena pujuk =.=
*bagi hadiah tak elok jugak ~sebab nanti dia asik asik nak hadiah. pokai gini
*apa yang penting~ ikhlas dan sentiasa berusaha 


mood: tak pernah pujuk perempuan~ camne ni? huhhh

17 suka minum Orenzsusu:

riben putih said...

praktik la kalau nanti tibe2 terkena situasi cmtu ye pak ali...hehe

AMMAR YASIR said...

perempuan buat merajuk bukan apa..nk bermanja dgn lelaki je ...hehehe

AMMAR YASIR said...

perempuan buat merajuk bukan apa..nk bermanja dgn lelaki je ...hehehe

wirdawahid said...

assalamualaikum lela.

for me, hadiah bagai tuh hanya untuk kesalahan2x kecil.
tapi kalau dah kesalahan besar, u bagu i intan berlian berjuta2x pun i xamik tauuuu *CONTOH,SILA FAHAM*
sebab yang penting keikhlasan dan berazam tidak melakukanya lagi.mcm kau ckp tue la.

p/s : tapi pas dah berbaik, aku taye la mane kau simpan hadiah mahal tue, aku nak -,-

Faez Rusni said...

yup2,,pupan nie hati dia lembut..majowk coz dia nak perhatian kite lelaki nie..huhu

alif haris said...

ha3 .. pmpuan memang suke kene pujok eh ?

Nebengz... said...

@alif haris pempuan tu manja~nakkan perhatinan~ sebab tu dia suka kena pujuk~ yez!!!!

Farhana Jafri said...

say sorry seikhlas hati pon dh cukup.. and don't even mntion her fault.. biar dy sdar sndiri.. tym dh okay lpas sbulan bru mntion blik but as a joke only.. :)

jemput singgah ANASAURUS :)

Suria said...

alif..konfem dorg suke kene pujuk..tahu ?
hahhaa

cthajar_pinkgurl said...

wohoooo :D

APi said...

likers ke 100..

Nebengz... said...

@APi
tahniahhh!!

shigellazoster said...

hhuu lama da tak dipujuk.. SEBAB TAKDE ORG NAK MUJUK DA... NGEH2

EYFAalias said...

hahahaha. betul betul. perempuan ni mengada2. suka kena pujuk. eee aii. haha

~~Amny Sya~~ said...

selalu kna pujuk dii sendiri...xde sape pun yg sudi nk pujuk...huu...=(

najihah sahami said...

haha..pompuan nak tarik perhatian leettew.:)

saya bukan tomato said...

part hadiah paling suka . hahaha