Friday, 20 May 2011

Cerita seorang penipu dan pencuri




laki: awak...saya nak bagitau ni...


awek: ye..apenye..


laki: haritu saya saya ada bagitahu yang saya ni kerja kat putrajaya kan?


awek: erm..ye la..napa?


laki: sebenarnya saya tak kerja pun kat situ..saya tipu awak...maafkan saya ya?


awek: hurm..dah tu yang sebenarnya awk ni kerja apa?


laki: sebenarnya saya ni kerja pencuri..


awek: apa? huhh -.-


laki: ye...kerja saya hanya satu...iaitu mencuri hati awak.. tapi saya tak tahu samada saya berjaya ataupun tidak


awek: ..........


mood: entri ditaip dalam masa 10 minit je..hahh terima kasih kepada yang membaca! walaupun agak merepek entri ni okbye! ^_^


17 suka minum Orenzsusu:

EYFAalias said...

haha. baju tu comel :D

nur amalina athman said...

err..haha

Ecah Shafiee said...

haha..gile romantik dol..

Nebengz... said...

@Ecah Shafiee romantik ke? wakakakaka

Nebengz... said...

@nur amalina athman eh~ gelak je ke?

kunci locker said...

peh..haha...lawak !

fierapirot said...

curi hati...bis pakwe die xde hatilah ek??heheehe.=)

Nebengz... said...

@fierapirot kalau pikir balik memang tak logik ~ bwahahahah

Nebengz... said...

@kunci locker entoh~ aku yang menaip ni pun tergelak2...bwahahaha

Halusinasi said...

laa...ingatkan apa td...

riben putih said...

kalau da curi..kna simpan n jaga elok2... *tetibe

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

hamboi.. sangat bermadah pujangga ni..

Nebengz... said...

@LinE PuTih LiNe HiTaM fh, ini pujangga ke?

Nebengz... said...

@riben putih simpan.... nak buat apa?

blackroses said...

wakakakkaka..

riben putih said...

simpan wat kenangan ler... =P

Nebengz... said...

@riben putih daripada buat kenangan alangkah baiknya kalau disimpan buat jagaan~ hihihi