Monday, 30 May 2011

Kenapa lelaki perlu tahu tarikh pasangannya datang bulan

datang bulan..uzur..period atau nama manjanya, piyed...semestinya sinonim dengan kaum hawa. untuk mengetahui dengan lebih mendalam..sila pergi ke entri cik riben putih ini..



laki: awak..nak tanya sikit boleh tak..
awek: iye..tanya je lour...
laki: erm..awak piyed bile yek..
awek: erk? ala...xxhb tadi....eh ni napa nak tau plak ni...
laki: ala...senang la nanti kan.......
awek: senang apa?...eiiiii...


titttttttttttttttttttttttt........ ok hentikan dialog tersebut.


Mengapa sebagai seorang lelaki kita perlu tahu apakah kepentingannya pada kita tarikh tersebut. disebabkan apabila wanita datang bulan..maka secara automatiknya hormonnya tidak akan stabil..dan moodnya akan berubah..sebab tu la dia asik marah-marah tak tentu pasal je..haha

oleh itu kalau korang dah tau bila hari dia datang bulan..pandai-pandai la korang  jaga emosi dia.kalau dia marah korang..buat korang tacing..ok sila bersabar..relex..dan cukup masa baru marah dia balik..haha. janganlah masa tu korang marah dia..buat dia nanes...buat dia kechiwa..kang makin haru biru dibuatnya..



er...ada satu lagi sebab...tapi yang tu aku taknak citer...pasangan berkahwin tau kot...hahaha.....okbai

8 suka minum Orenzsusu:

riben putih said...

ok done..fhm da~ ehehehe

Aisumi Chan Kawa'i said...

yieyy! dah paham knapa ditanya..

kunci locker said...

giler sengal..hahaha

suara malaya said...

ooooooooooooo

APi said...

azazil kechiwa la macam ni..

zikeryhassan said...

mmg perlu tahu. bukan takat gf je, kalau boleh kwn2 pompuan, kakak2, adik2, sume sekali kena tahu. ahaha

angahIera said...

ok! dh faham..hehhee

AesyaZealous said...

xpiyed pun kene jage emosi pasangan jugak ok