Friday, 10 June 2011

#1 doodle music video~ manis-malam


Ehe..kan aku dah maklumkan  malam semalam aku ada satu projek ..tak gempak mana pun..just untuk suka suka..aku lukis doodle dan buat video klip...so simple rite? . pepahal tengok dulu gambar asal ia..












aku gunakan lagu indie band iaitu : manis-malam so tengok je la hasilnya...




nak kutuk~ nak kat apa.. lantak korang lah~ ehe


8 suka minum Orenzsusu:

KAHINATA said...

thumbs up !! sweetgileee! pasni boleh la nak lawan yg video katun2 sape ntah yg buat tu. lupe~ HHAHA!!

cik Dil said...

heyy ituu sweet sgt..^^

riben putih said...

=) sweet nye kamoo..hikhik

nur amalina athman said...

wah..sweet.

Nebengz... said...

tak payah nak suwid sanat lah~ anyways..tengz all

APi said...

kachak der.. ^^

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

pergh... kalah aku la gini...

siyes aku ngaku kalah..

Nebengz... said...

@LinE PuTih LiNe HiTaM kalah aponyo ? xpaham kawe