Friday 17 June 2011

Bloody Monday


Bloody monday.. ehe ia memang takda kena mengena pun dengan wordless wednesday dan spontaneless thursday.. yang pasti ia merupakan drama jepun yang diadaptasi daripada manga jepun-bloody monday. 


drama ini mengisahkan Tagaki Fumimaru , seorang pelajar sekolah menengah yang juga merupakan genius dalam kerja hacker godam menggodam ini..Permulaan cerita telah menunjukkan pengganas telah menyerang rusia dengan senjata biokimia iaitu  virus yang dinamakan sebagai bloody-x.Setelah berjaya memusnahkan rusia ,pengganas tersebut bertindak untuk menyerang negara seterusnya...iaitu jepun dan operasi ini dinamakan sebagai bloody monday..

hacker!! err...


Oleh itu apa kena mengena Hacker dengan pengganas pula? .. Takagi atau lebih dikenali sebagai Falcon kini terpaksa ditugaskan oleh pihak polis untuk menyelamatkan jepun daripada serangan pengganas..disamping itu  pihak pengganas juga bertindak untuk mendapatkan khidmat takagi dalam merealisasikan rancangan mereka.

falcon~

Apakah yang akan berlaku pada takagi? adakah dia berjaya menyelamatkan jepun ataupun dipaksa menjadi kambing hitam pihak pengganas? ..tak payah cerita panjang..korang tengok je

Komen aku untuk cerita ini... senang je .. HACKER ,TERRORIST, CRIME, REVENGE,AID,PANIC....semua ada.. hehehe

Erm..aku ada jumpa link download die..format mkv..kecik je...dalam 150mb gitu...kalau nak download silalah  
ke pautan ini 


Mood: tengok drama sampai muntah..*bosan :[