Monday, 13 June 2011

Kesudahan cerita Nora Elena drama slot akasia


Dah bocor!!  macam soalan final exam bocor tu..=.= hahaha

Diceritakan pada kesudahan episod ini Nora elena akan berkahwin dengan Malik.. rakan setugas Eid.. Eid pula telah ditangkap oleh inspektor Amir kerana bersetongkol dengan yvonne dalam kes pembunuhan Seth.memang sadis kerana Seth dibunuh....Manakala kawan rapat Nora Elena pula akhirnya pergi ke luar negara untuk menyambung pengajian dalam jurusan seni lanskap. setelah Seth meninggal dunia kesemua hartanya jatuh kepada pak ali dan isterinya.. maka hidup Nora Elena kembali ke masa dahulu.. Tamat


*sumber yang memang diragui: Orenz susu 

HAHAHAHAHAHAA!!!


Nak tahu apa kesudahannya? tengok je la Kat tv nanti.. 

10 suka minum Orenzsusu:

zmah said...

Akak baru tgk tadi

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

xde2.. smua kene tembak mati oleh inspektor amir.. n amir kawen dengan nora.. pastu cerai sbb amir dpt y lain.. nora janda..

siyes ak x penah tgh cite ni..

Mohd Shukri Fadzillah said...

AHHAHAHAHAHAha tergelak besar aku! kreatif korang semua... nice!



oh ya! saya dari sini ^_^

Azmie said...

jahat!!!

fierapirot said...

eh kesudahan nye seth lawin dgn fieralah..kekekke

athirah nabila said...

nk share kt page nora elena kt fb la . sumpah lawak gila

FasiHaH SupiaN said...

hahaha lwak kot!

Nebengz... said...

@athirah nabila eh? ahahahaha~

Nebengz... said...

time kasih kepada yang membaca! :]

AesyaZealous said...

haha mengaruttt