Friday, 10 June 2011

Ramai wanita yang dipermainkan oleh lelaki seperti setan!!!

ingat aku tipu ke.. memang ramai sekarang wanita yang dipermainkan oleh lelaki seperti seth tan...eh silap ya tajuk entri tu.. ahahaha



laki: awak~ cantiknya pemandangan nie...eh ada pelangi la!!
awek: erm...
laki: awak~ marilah sini~ rugi tau tak tengok pelangi ni.... first time saya tengok pelangi secantik ini
awek: iyerlah awak..[pergi untuk tengok sekali] ..awak mananyer..taknampak pun
laki: adalah awak..tu..kat sana tu.....
awek: betul la...saya x nampak...wuu wuu
laki: tengok betul-betul jari saya ni~...[tunjuk kelangit dan pastu tunjuk kearah awek itu]
awek; apa..saya?*tekejut
laki: apa pelangi yang saya maksudkan ialah awak... cantik pandangannya..awak..saya sayang awak tau..
awek ...:]



* korang tau tak ini sejenis troll... so moralnya korang pandai troll korang jadilah seperti seth... hahaha

8 suka minum Orenzsusu:

riben putih said...

sweet lah! jap2 nak tanye..troll tu ape?

Nebengz... said...

troll~ pusing memusing ayat. that i always do~ ades kantoi

yad'z said...

hhahaa... agak lahh.... kekadang jek suke lelaki romantik.. tapi kekadang cam geli2 lak.. haha

Terbang Bersamaku said...

skrg mmg tga popular citer nora elena nie...seth tue romantic n sweet jer..

J.Syazwana said...

lelaki semua nak ayat manis je
huh :P

shiema sufian said...

alaaaaaaa, nak jugak laki cm tuh. hehe

shiema sufian said...

bile la nak ade bf mcm tu kan :)

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

ak x penah tgk cite ni...

xtau pn cite ape...