Sunday 12 June 2011

Review: Neonode N2


ehe~ nak diceritakan~ anak sedare aku baru sampai kampung..maklumlah kan cuti sekolah ni.. masa tu dia ada cakap yang mak dia nak belikan henset..touchscreen lagi.."peh aku punyer henset pun cikai..*jeles haha pi lantak .. aku pun tanya la dia ..dah mananya henset yang mak ko nak bagi tu... pastu die tunjuk~ ...okfine aku ingat mp4 mane la die pegang...tak paham tengok kat bawah ni..

*sumber google

mungkin henset ni sangat tidak familiar bagi aku~ yang pasti..ia agak kecil dan comel~ dan 99% menggunakan touch screen...oleh itu ia sangat tidak sesuai digunakan untuk main mesej~ erk

*yang ni saje je upload~ wahahaha




untuk spesifikasi penuh sila pergi ke laman ni.... watpe aku nak copy paste..hahaha.. untuk harganya pula..takla mahal sanat~ dalam RM200 je.. oleh itu kepada penggemar gadget tak rugi kalau korang miliki neonode n2 ni...ehehe


mood: aku nak sony w8...mama nak duit~