Thursday, 23 June 2011

Review sequel kl gangster.. apa kl hamster?


mesti ramai yang sudah melihat filem ini kan... iyerlah kl gangster ...gado-gado..tembak-tembak...aksi terbaikk wooo... tak kurang juga kontroversi dia dengan pihak pekida.. ok yang tu aku taknak masuk campur...tamauu--tamau...

tapi aku heran....baru je kuar filem ini dah ada sequel? dan yang lebih mengejutkan ialah semua pelakon adalah wajah baru...xpernah lagi jumpa kat media ini...fuhh shamsul yusuf ni memang berani la.. bwahahaha.. korang percaya tak? ke teruja dah ni... ehe jom tengok trailer kat bawah... gado pakai chopstik pun ada ma...



mood: layan youtube je... nak download kan kena block ngan skmm..=.=


4 suka minum Orenzsusu:

tiQz said...

next time kl blogger...

Nebengz... said...

wau!!!

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

wa tertarik dgn KL hamster ja

riben putih said...

<--- nak hamster~