Wednesday 8 June 2011

Wanita merokok.. apa korang fikir ha?

Yes aku admit yang aku ni memang seorang perokok.. lantak korang lah nak marah ke haper~ apapun aku tanak dituduh hipokrit.. cakap tak merokok tapi pegi belakang berkepul-kepul asap~ ptuih!!

Akan tetapi isu kali ini bukan pasal aku.. aku sebagai lelaki kalau merokok kat mana-mana orang tak kisah~ kecuali kalau aku merokok depan awek~ dekat budak kecik~  memang aku galakkan korang lempang je aku ni. sungguh tiada sivik education ..hahaha. ok isu kali ini berkisar mengenai kalangan wanita yang merokok
.


"what she smoking?" =.=

wanita merokok.. oleh itu kita sebagai rakyat malaysia ini memang lah mindanya seperti begini bukan:


pak Ali : Astagfirullahalazim.. apa nak jadi budak ni. tula..orang suruh pegi kelas agama dia ponteng.

Cik Kiah : Ya ampun...apa nak jadi dia ni.. buat malu kaum hawa je... 

En Hamimi : Erm..bagi saya.. wanita seperti begini sememangnya kurang akidah dan pastinya kuat bersosial. rokok pun dihisap inikan pula yang lain.

Gambit Saifullah : ala..rileklah der.. ini zaman moden kan... melayu urban kot..lu je yang ketinggalan zaman..aku takessah pun..lu keccoh pahal?



mood : Rela jadi budak kampung..