Monday, 18 July 2011

Agak agak la kalau nak mesej manje sangat tu




Hey kapel mapel semua... aku nak habaq sikit ni ha...

Jangan nak poyo sangat la kalau nak kata lu mesej taip macam ni..

"elow lu buat ape tu..."
"xde la..gua letih la.. "
"hang da makan lagi ke tak"
"apecer bro.. tido agi ke...bangun lah!"


aku tak kisah pun kalau lu nak taip macam ni



"aip tomot.. wat pew tu..."
"ane de..xwat pe pun.."
"iyer..tomei cangat...hi2"
"ala..nak nenade cikit je...wuu wuu"



tapi aku nak tegaskan sepatutnya korang elakkan dua perkataan ini..


"ala..ane wat pe porn...duk baring2 jew..."


sebab 


porn= lucah 
jew= Judaism aka yahudi..


so dah perasan ? ahahahaha ...


and one more... mesti ada orang cakap macam ini

alaaaaa..*3harkat  mane wat pe pun...*3harkat..

erk!


Mood: POYO




7 suka minum Orenzsusu:

riben putih said...

ouh xleh msj manje2 dah ek..hahahaha larikk

wAnIEy HuNNy said...

"ala..nak nenade cikit je...wuu wuu"
hahaha.. ayat nie poyo.. ngade2 jadi nenade ... :)

Orenzsusu said...

ha? aku kata yang ayat aku bold kan tu je xley..ahaha

AesyaZealous said...

mcm hell je kalau taip cmtu

C i k P i p i T e m b a m said...

aku plg benci org taip mcm tu . haha . cacat pon ade .

Orenzsusu said...

bahasa ewww~~ bwahhahhhaa

kunci locker said...

errkkk...porn ! hahahah...orenz susu...po** star...wakakakkak *larikk 100meter dgn lajuny..