Sunday 3 July 2011

Bila aku tonton rancangan luar tabii =.=

semalam hari sabtu..aku ingat apa perkara pelik yang aku lakukan... hari itu aku bangun awal...errr 8.30 am kira awal lah tu...bla bla bla.....padahal lewat gak hahahahahahahahahaa......

pagi tu lepas mandi aku pun mengemas bilik...lepak online fesbuk jap...sambil hisap rokok...tup tup sedar-sedar dah jam 11 asenyer...ahahahha hari tu family aku keluar bandar...so aku pun melepak la sengsorang dengan gumbiranya..ahahhahahaha bajet home alone lah yek kau !!! erkkk

ermmm nak online bosan lah pula ..iyer lah pagi-pagi ni mana la sanat orang online ...nak mesej cik kiah mestinya dia ni tengah mimpi berdengkorrrr punyer...aduiii....so gua pun bukak television sambil mengharapkan cerita yang menarik..... ehe jumpa!!!  dan tak ingat lah pula channel berapa...ia siarkan rancangan ini........


sailormoon

yahhh !!! dengan kuasa bulan....akan menghukum mung !!!!  

aku ingat lagi kartun ini aku tengok masa zaman innesen comel kiut miut lagi....peh tak sangka masa aku dah tahap nak jadi bapak orang pun ada lagi siaran kartun ini...wahh lama tak tengok layan kejap lahhh #########


yang aku tertariknya ialah korang sedar tak masa dia nak #hensyin aka bertukar tu.... awek ni mesti bogel tidak berpakaian sepenuhnya... dan aksi-aksi yang tidak sepatutnya dilakukan banyak  mereka gunakan...woii intro eksen sampai seminit dan penjahat tu luku kepala hang tau? 


dan kalau awek tu *usagi kan nama dia  macam nak kalah je..jeng je jeng....ade hero penyelamat yang misteri la kononnya akan tiba tiba muncul menyelamatkan keadaan ...wah wahh hero datang masa keadaan genting je...stalker ke hero tu? ups!
*ini dia hero si tuxedo bertopeng...ahahahah


Apa-apapun..ini hanyalah rancangan kartun rekaan semata mata..si why you so serious?? memang la tak logik duduk kat bulan...erkk...ahahahahaha...



mood: kalaulah dapat tengok awek gua wat rambut bebola cam usagi tu kan best...ups!! larikk!!!