Tuesday, 5 July 2011

BLOGundi - Orenz Susu

Baru-baru ini kita menyaksikan pilihanraya di thailand..ya keputusannya memihak kepada parti Pheu Thai yang  diketuai oleh Yingluck Shinawatra , merupakan adik kepada Thaksin Shinawatra dan lebih mengejutkan beliau bakal menjadi perdana menteri wanita pertama di thailand. yang pasti..perdana menteri sebelum ini Abhisit Vejjajiva telah gulung tikar dan boleh lah pergi bercucuk tanam di facebook selepas ini...hahaha

Kalau kat Thailand dah selesai pilihanraya kat Malaysia ni belum lagi PRU-13 dah kecoh kecoh da.. dengan penubuhan ngo yang lebih dikenali sebagai BERSIH ...mereka dikatakan akan mengadakan perhimpunan dan berarak dijalanraya pada 9/07/2011 ini bagi menghantar memorandum berkenaan ketelusan dan keadilan dalam sistem pilihanraya di malaysia ini .Dengan itu wujudnya fenomena demam warna kuning, perkaitan keterlibatan sentimen komunis serta berbagai lagi propaganda pelik.. inilah yang dikatakan...Oh Politik ..=.=

Hah cukuplah tu...!! kau dah meleret jauh ni Orenz Susu!! objektif entri ini bukan pasal citer politik lahhh ...grrrr!!

*****************


ehe lupa pula..sebenarnya aku dah terpilih dalam segmen Datin Tyka . Tenkiu so much muahh muahh muahhh ....erk ...

klik kat header ini untuk ke segmen tersebut ^^


Korang kan tau aku ni kan retis, hot, stylo , suwid , otai, dan ape ape lagilah....hahahahahaahahah!!!...so dengan itu anda perlulah mengundi aku dalam segmen ini! undi tauuu...

caranya amatlah mudah ...sila pergi kat laman ini dan tick kat nama Orenz Susu.. ingat tau...tick pada nama Orenz Susu..

Ingat tanggungjawab anda...setiap Undi amatlah dihargai...Ingat Undi~ Ingat Orenz Susu...ok bye~  (^_^)




1 suka minum Orenzsusu:

BRO_MONDAY said...

oren susu : datam dari SB fb...ai dah undi!!! ('',) gud lak!!! koh koh koh