Monday, 4 July 2011

Gempar!! pendedahan gambar Kampung Halaman

Gempar!! hangat!!! hari ini aku akan mendedahkan gambar seorang artis hangat tanah air !!!  jeng je jeng...... ok aku tipu bwahahahahaa.... 

Entri ini lebih kepada gambar...sebab hari ni aku tetiba je ada mood jadi potogeraper walaupun memang takde bakat jadi jurugambar..wahahaha ..oleh itu kawasan sesi tembak menembak ialah di sekitar halaman rumah .....dan disebabkan model yang gua booking haritu cuti sebab sakit gigi..so hanya gambar pemandangan dapat disediakan...erk... tak kisah la

welcome to my house~ hahaha




ini pokok rambutan..masa kecik aku suka panjat-panjat jadi monyet haha


belakang rumah


pokok pisang..pisang ape jangan tanya aku tak tau laaa


hah yang ini pokok salak...nampak kecik je kan buah dia tu..


ini pokok koko..daun dia tu selalu aku guna nak kibas arang  masa bakar ikan haha


ini betik.. tunggu masa je nanti nak makan colek..haha


ini cili... erkk


ini....cube teka pokok apa ni...ahahahha


4 suka minum Orenzsusu:

riben putih said...

haa model sakit gigi ye..grrr! eh yg last tu bunga pokok ulam raja kan?? =p

Nebengz... said...

huit taU gak eyhh ulam raja.....grrrr

riben putih said...

tau la..hehe

Nebengz... said...

haishhhh~~~