Saturday, 23 July 2011

Nak tengok bola pun susah sangat ke?


Perlawanan malaysia melawan singapura tadi dah habis... buat penyokong malaysia .. mesti korang dah tau ..malaysia kalah 5-3 melawan singapura. apapun...jangan putus asa yek sebab masih ada satu pusingan lagi di stadium bukit jalil khamis ini ..so go go go harimau malaya!! kalahkan singa itu....grrr...

Kisahnya malam itu lepas siap-siap mandi dan solat...gua pun pegi la kat tv.. untuk menunjukkan semangat menyokong  pasukan malaysia..peh siap pakai jersi lagi ..huahahaah.. tapi masa sampai kat situ terpesona gua tengok kakak gua ni... ade ke tengok citer doraemon...fuuu...pastu gua pun cakap la macam ni..*ikuti kartun doodle di bawah


dan sepantas kilat kakak gua menjawab:




dengan menuding jarinya ke satu sudut....






demm... boleh dia buat lawak pulak...macam mana yek ada bola kat situ...aduiii.. =.= .Moralnya .. perlukah gua mengatakan dengan ayat skema "oi aku nak tengok perlawanan bolasepak ni"  ...should i? 

apa-apapun... dengan menggunakan kuasa veto gua menang gak....hahahaha 



mood: Tengok kat kedai mamak lagi senang....

4 suka minum Orenzsusu:

kunci locker said...

hahahah...hampeh ko..wakakaka...padan muka..aku sokong akk ko..tak pyh bg org tua cm ko tgok bola...wakkakak

Orenzsusu said...

peh aku baru 16 tahun...:[

farierahasanz said...

ahahahaa . . kakak ko kelaka . . aku suke, aku suke.!! ekekekeee =P

riben putih said...

haaa tengok la sampai lebam...haha