Saturday 2 July 2011

Telefon oh telefon~

Hai korang!!!!!! bersama saya encik Hamimi ..seorang aktivis penjual orens susu yang memang agak pemalas meng "update" entri kebelakangan ini.. oleh itu bersyukurlah sebab korang akan membaca hasil nukilan yang agak merepek dan penulisan yang agak 'annoying' selepas ini... wahahahahah...

So korang yang sedang duduk kat planat bumi ini....ataupun untuk lebih bertuahnya yang sedang tinggal di malaysia (penduduk marikh dan planet jupiter boleh tekan butang [x] kat tab ya) aku nak tanya korang ....tahukah anda apekebenda itu telefon? adakah macam...








ok gambar diatas kesemuanya betul melainkan gambar yang pertama...kepada salah menjawab tadi usah risau...anda tidak akan ditendang keluar dari blog ini...tidak perlu mengulang kursus....pointer takkan jatuh la..... malah anda sepatutnya bertuah disebabkan telah berjaya memahami serba sedikit mengenai telefon...ahahahaaha =p

pernah ingat tak lagi masa dulukala... first time aku pakai telefon guna telefon rumah tu... masa tu bukan macam zaman sekarang...tengok budak tadika pun pakai iphone...pehhh  =.= aku kol member-menber kai telefon umah je...kat dalam dompet mesti ade buku kecik...tulis no telefon...wahahahah ..yang agak nakalnya masa kakak aku bergayut pakai telefon umah tu...pehh .. boleh ye dia guling-guling dekat area tu je... one more..memang tak secure la...tepon umah tu kan ane ley bawah jauh2.....pastu satu lagi kan tepon tu boleh sambung line ..maknanya satu line pakai dua phone la.....so korang pikir la kalau la korang call mase tu..... tetiba mak korang dengar guna satu tepon lagi,....siap nyampuk lagi tu....jeng je jeng......ahahahaah

ahahahaa~ yang ni pulak pasal public phone...lu olang kalau yang duduk asrama hostel watever tu mesti kan pernah pakai public ni kan....episode sadis la kalau nak guna public phone ni kan....dah nama pun public...=umum ..memang la meluas penggunaannya...dan ramai la orang yang nak pakai kan masa tu.....kena gaya kalau nak pakai tu relek je...letak seposen...boleh call...kena silap hari lu nak call lu kena beratur macam nak beli kepci ma......wadewadewade.....grrrr..... ops! sapa yang pernah guna public ni mesti pernah tau mitos/tech cara nak hack public ni kan...ader yang pakai 3 jari la...letak gula getah la...sambung wayar la....erkk....aku tak tau la...saya kan budak baik.....^^ ....=.=

dan beralih kepada sekarang....macam yang aku cakap tadi kan... budak tadika pun pakai iphone4...sekarang dah lain...telepon tak terhad kepada call je....sekarang lu olang ley text, online~ vc~ main game......ahh banyak lagi la....!!!! koranfg sendirik pun tau kan?? okbai....sekian dari saya encik hamimi ...terima kasih daun keladi sebab baca entri ini yuk~~ ^^ maaf takboleh banjer air keladi.... :p


mood: merepek =.=