Friday 11 February 2011

Review Movie dan download free Dance flick


Hari ni aku nak review satu movie walaupun dah agak lama dah keluar kat dunia ni.aku mengaku aku baru tengok semalam movie  ni, itupun selepas menggeledah harta khazanah yang dah lama terperam dalam external harddisc ni. eh? macam best pula movie ni . dengan menggunakan rmvb player aku pun tengok movie ni, sebab kalau tengok guna rmvb player ni lagi feel dan best tau. ok korang kalau tengok tajuk entri pon dah tau kan citer aper aku nak review ni, Dance flick, omputih punyer movie tahun 2009 punyer. dah lama kan citer ni, memang ketinggalan zaman betul la aku ni.


apa yang menarik mengenai movie ni?. mesti korang pernah tengok cerita scary movie kan?.yang buat parody pasal movie lain tu.. dance flick ni sama gak, kalau korang tengok memang kelakar gila la..hahaha dalam dance flick ni korang mesti perasan dia ada tiru scene final destination, step up, enchanted, high school musical,alice in the wonderland, cat women dan macam-macam lagi lah. untuk keterangan yang lebih teliti korang boleh tengok kat link di bawah



dan kalau korang nak download movie search je kat sini 
susah sangat? klik je la kat link satu lagi ni