Monday, 8 August 2011

18 SX: Gambar lucah yang comel

Mesti ada yang berkata begini, mak aih ko takde kerja lain ke.. kalau dah nama lucah tu mana lah nak nampak comelnya lagi Gambar lucah tetap lucah!! !@#$%^& .Tapi korang jangan risau la..blog ini takkan ada gambar yang tahap lucahnya melampau-lampau macam gambar artis bogel, artis indonesia hot , artis bikini...wade!@#$!! .

Ello bro yang tengah minum air tebu tu, makcik yang tengah goreng cekodok pisang, dan adik sekalian yang mungkin tengah main mercun *mungkin ..belum tengok belum tahu la.. oleh itu..jom usha gambar ni..dimanakah kecomelannya ??


Comel atau tidak?? err.....


Mood: Muntah darah :[

0 suka minum Orenzsusu: