Friday, 12 August 2011

Hot: Justin Bieber Jadi Duta Produk Malaysia


Aku pun pelik dan hairan pada mulanya. member aku cakap yang budak justin bieber ni dah jadi duta produk malaysia? pehh "biar betul pakwe selema gomez ni? banyak negara malaysia juga dia ambik" lepas tu aku usha-usha la yang budak bibir ni jadi duta apa... mana tau jadi duta clear, pastu boleh la tengokdia posing  belai rambut sambil cakap"tiada kelemumur" ahahah cair terus awek-awek yang minat setia dengan budak justin bieber ni.. Last last aku tengok.... errr... ewwww 

Memperkenalkan..Justin Bubur!

Macam budak muda kita selalu cakap~ OMG...OMG... ahahaahaa aku tak boleh bayangkan la kalau justin bieber ni pegang bubur lambuk pastu cakap "anda dah rasa? saya sudah..." ahahahaah epic! 

One more.. sape la peniaga yang jual ni.. agak la weii jual barang kalau guna nama orang tak elok.. kalau justin bieber tahu ni.. fuuu berapa banyak hang nak bayar royalti dia..komisen die .. Jual bubur je... mampu ke? er...


Mood: Jadi duta iklan sardin


0 suka minum Orenzsusu: