Thursday 11 August 2011

Tips: Perkara yang lelaki mahu pada wanita



Lelaki , macam aku ini hanyalah insan biasa...mempunyai kemahuan, mempunyai nafsu, juga mempunyai impian untuk berpasang-pasangan. Dalam kata lain yang biasa u olz sebut couple dan berbini. Harus anda ingat, terutamanya wanita sekalian ..jikalau anda mahu seorang lelaki itu tertarik dan terus melekat dengan anda macam magnet, cubalah fahami apa yang seorang lelaki mahukan pada perempuan.



  • Lelaki mahukan wanita yang pandai bergaya, maknanya pandai jaga penampilan dirinya sendiri.. comot? selekeh?  ewww
  • Lelaki sukakan wanita yang pandai memasak! yang tak reti memasak tu sila pergi belajar masak sekarang!
  • Lelaki mahukan wanita yang happy dan ceria selalu. Eh kalau korang asik nak menangis monyok buat muka ketat je...ada laki nak suka ke? psst
  • Lelaki mahukan wanita yang reti berdikari ,reti buat kerja. dengan ini senang lah nak jaga bila jadi isteri nanti.. jangan asik asik "abang,,,macammana nak buat ini, macammana nak buat itu..." huhhh ..menyusahkan! jadi sila pergi bukak buku belajar apa yang patut!
  • Lelaki mahukan wanita yang respek dia.. yang pandai jaga hati dia... jangan buat dia terabai..jangan buat lelaki tu macam tak wujud je dalam dunia ini!! jangan buat kerja ikut suka hati korang je! huhhhh
  • Lelaki mahukan wanita yang pandai , cerdik.. laki memang suka pada wanita yang banyak memberi informasi kepada dia..dan dia rasa ada kelebihan bila bersama wanita itu.
  • Lelaki mahukan kebebasan! jangan asik asik nak berkepit dengan dia je 24 jam...fuhh rimas tau tak?

Itulah sedikit sebanyak kemahuan lelaki pada wanita. Harus diingatkan.. paras wajah bukanlah pengukur terbaik dalam suatu perhubungan... kalau dan annoying tu...kalau dah macam tu macam ini.. fuhh lama-lama muak gak weiii...ada faham?


Mood: Jangan asyik nak ber facebook je...