Thursday 28 April 2011

Mcdonald ini tempat apa ya?

Hari ini ada game barcelona vs real madrid... tak kisahla sapa yang menang pun....aku tak sokong sangat (padahal nak sangat real menang kali ni) alhamdulillah final exam dah tamat...kurang sikit bebanan kat diri aku ni....yang masih dalam mood exam tu...aku ucapkan selamat menjalani musim peperiksaan..good luck.

biasa aku ni kalau nak tengok game bola mesti kat kedai mamak takpun kedai makan tepi jalan yang ada skrin besar je..tah pasal apa hari ni kitaorang saja nak mengada-ngada  nak tengok kat mekdi -boleh online gak kalau lepak kat mekdi ni...hohoho..final dah habis kan...nak gak tukar angin jap...so bergeraklah kitorang ke destinasi utama-mcdonald ..

sampai kat mekdi je....pas order bigmac satu set....apa lagi naik ke tingkat atas la...hohoho nak lepak sambil tengok bola kan....sampai je kat atas aku tengok sekeliling...oh demm...full seat mengalahkan full seat filem 2alam...demm demm aku lambat sampai..

aku tengok kat tingkat atas tu dah gaya macam pustakaan dah....giler ramainya study kat sini...buku ada kat sebelah...jari jemari  kat laptop main fesbuk....hampehh tol...lu study ke main facebook der? tengok kat belah luar...penuh gak..ada genk tu siap main daun kad lagi-hei lu nak main daun main kat rumah la......demm demm ...huhh kacau betul aku nak tengok bola..

makanan dah beli...takkan nak balik pulak kan...so terpaksa la kitaorang pergi kat luar ground floor...takpelah...lepak main fesbuk  la...T_T... on laptop...main facebook jap..borak-borak bla bla bla....refill air...borak lagi....dalam dua jam pastu...per ag balik la...hohoho. pepahal tenkiu ya cik riben putih sudi layan skype dengan aku...haha lama giler aku tak on skype :d

kelihatan jejaka berbaju hijau disitu(ok sila muntah sekarang)...abaikan dua orang awek yang stress study di belakang...lol

ok secara konklusinya  mekdi tu tempat apa ya?
  • tempat makan-makan
  • tempat lepak-lepak
  • tempat study
  • tempat online fesbuk
  • tempat untuk tengok bola
hurm...ada pendapat lagi? rajin rajin la komen kat entri ya?....:d