Monday, 18 April 2011

saja nak tunjuk gambar awek aku

semalam aku rasa sangat happy....
aku keluae dengan awek sorang ni...pehh cun gak...korang rasa cun ke??  hahh  tengok sendiri la..


aku ajak dia lepak-lepak.....kat mana korang tak payah tahu...aku benci stalker u know! huhh...


ops ...terkantoi lepak kat dunkin donut...ahh berlambak dunkin donut kat sini...hahaha korang taktau lagi...


 gila gila la wehh awek ni...hampir hampir aku menggila gak....

 takper...nasib baik dia ni cun....eh eh...cun ke???

**********

pang!!! woii bangun la!!!!


hahaha lol !! baru aku sedar...aku ni mimpi je rupanya.....so lol aku nak kuar ngan awek freehair....no no no...(nada lagu grenade-bruno mars)

aku baru ingat..awek ni rupanya ialah....

awek dalam drama playfull kiss rupanya....hah...

mood: stresss...entri ini hanya rekaan sahaja...dan ditaip dalam masa 10 minit...titt titt titttt......



3 suka minum Orenzsusu:

arEnyss dyla said...

awek tu sangat comey...=)

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

yoo nebeng...

hang jgn nak lebih2..

tu aku punye..

walaupn dalm mimp

APi said...

ape ade hal..