Sunday, 17 April 2011

Dan keputusannya ialah....

Dan keputusannya......jap jap jap....ini bukan lagu putus oleh melda ahmad gadis semasa ya? ....

Hari ini aku rasa macam-macam keputusan yang bermain di media...semalam korang sibuk dengan keputusan penyingkiran maharaja lawak...minggu ketiga....hari ini korangnak sibuk dengan apa plak?...ha?

keputusan pilihanraya sarawak
keputusan fa cup manchester united vs manchester city
keputusan perak vs selangor
keputusan la liga barcelona vs real madrid
keputusan pendapat penonton akademi fantasia 9

dan akhir sekali....

keputusan tawaran lakonan kepada saya dalam lakonan filem terbaru mamat khalid- hikayat usop wilca dan serigala jadian 

ok fine aku tipu yang last sekali tu...nak tau keputusannya?...google kan ada...hahahah...

tapi aku rasa ramai sangat yang tunggu keputusan ini...hari hari tunggu....kau apesal ha?



**********



ya betul!.. keputusan 4d magnum toto bla bla bala waddehel you!..huhh

mood: busy study...entri pun entri mee segera...sob sob

1 suka minum Orenzsusu:

AesyaZealous said...

sah ko xde idea..haha. goodluck exam. study!!!