Friday 15 April 2011

Game: Teka perkataan ini ya



Saya putar lagi Halim.....saya putar lagi ya 
wang besar, wang besar

Haha..teringat kembali gameshow roda impian yang dolu-dolunya dihoskan oleh Halim othman dan abby abadi...sekarang halim othman dah jadi deejay radio sinar fm ..dan abby abadi aku tak tahu kemana hala dia membawa diri setelah ditimpa a..badai  rumahtangga..ok tutup cerita pasal roda impian ini.

kali ini aku nak wat game sikit...er korang suka main game kan..hahax23(apasal aku gelak 23 kali ni? huhh!) caranya mudah saja...tak payah putar memutar ..tak payah cakap wang besar-wang besar sebab game ini takda hadiah pun..(cakap macam ahcai aka johan).korang cuma perlu teka perkataan apa yang sepatutnya dibawah ....dah sedia? ok mula!

#1                 H_ _NY

#2                 B_ _CH

#3                 T_T_K

#4                 K_N_K

#5                 B_R_T

dah jawab?...ok ingat..simpan dalam hati ya.....dah yakin dengan jawapan anda?? .ingat ya


saya kunci jawapan ini,..nebengz!

erk? ..ada ke aku suruh kunci jawapan tu...? tulah..terikut sangat rancangan si aznil tu...huhh.lantak korang lahh... nah hambik ini jwpn dia..tengok kat bhgian bwh....sekali ya?


***********

dah tahu dah jawapan sebenar?...korang fikir haper ha? korang fikir haper ha? ...dah kunci kan jawapan..tak boleh tukar dah..sila jujur ya...hahaha..

korang fikir yang mana satu ha?

mood: tepuk dada tanya hati...kau ni baik ke tak..fikir macam ujang ya? hahaha



#1HUNNY
#2BEACH
#3TETAK
#4KANAK
#5BERAT