Friday, 15 April 2011

arghh letih je aku tolong kau





Hey kau ...ingat senang ke aku nak tolong kau ni...
kejap jadi kecil, kejap jadi besar..
lepat tu nak kena penyek-penyek kure-kure...
kure-kure ada sayap pun ada? huhh
pecahkan bata,nak benjol kepala aku tau..

lompat parit ..kalau..jatuh..lemas plak
panjat bendera-eh pekejadah aku panjat bendera?
masuk paip bawah tanah-kau takda tempat lain ke nak nyorok?
sekali silap orang  da....huhh..
jap-jap...ko bagi gini kat aku?? huhh!!


kau tunjuk macam ni kat aku? huhh letih je aku men mario bros ni...aku nak tukar tape! nak men game ninja tetel plak..

1 suka minum Orenzsusu:

APi said...

letih je aku baca..
cess