Thursday, 14 April 2011

kalau solek memang cantik kan


korang suka yang mana satu? natural beauty or makeup beauty. ataupun beauty and the beast?.... lantaklah....yang penting hati kita yang beauty..huhh  tengok je lah gambar kat bawah ni...besar gedabak aku letak.


ini muka sebelum dia berjumpa pakar solek mak andam jenny otomen..tengok gambar kat bawah pula





tada!..inilah hasilnya selepas  disolek oleh mak andam jenny otomen...aku tak tipu ya, nihh orang yang sama daripada gambar sebelum ini.....

nak tahu macammana proses solek mencolek ni...? klik aja lah kat sini 

5 suka minum Orenzsusu:

saya bukan tomato said...

pehh chantekkkkk .. mekap memang kdg2 buatkan org cantek tp bule jgk wat kan org huduh..huhu

pape pon natural beauty is no 1 . :)

Nebengz... said...

malangnya kalau nak makeup buat agi huduh....sob sob...

tiQz said...

hurm... mekap ada org mengata.. klu x mekap pun sama.. so appreciate la natural beauty....

AesyaZealous said...

wow!amazing..hoho

Nebengz... said...

apsal kau ecah? nak mekap camtu gak ke?? erkk