Sunday, 10 April 2011

Ko cakap ko sayang kat dia tapi......

Pedulikan apa orang cakap ...ok nak jelaskan kat sini..
korang baca...paham betul-betul ayat kat bawah....korang dah besar panjang kan?



saya buta saya buta saya buta 
 i'm blind i'm blind i'm blind 




**********


Ko cakap ko sayang kat dia tapi apasal ko buat dia macam kedai reload kredit ko ? 

Ko cakap ko sayang kat dia tapi apasal ko buat dia macam bank muamalat?

Ko cakap ko sayang kat dia tapi apasal ko buat dia macam baju bundle?

Ko cakap ko sayang kat dia tapi apasal ko buat dia macam bibik je...?

Ko cakap ko sayang kat dia tapi apasal ko buat dia macam luna maya@ariel? 




Mood: hahh aku pun tak nyata  aku tulis apa tapi yang pasti...mata korang mesti berpinar-pinar tengok kaler kat entri ini kan? annoying? itulah motif aku ...hahaha....okbai assalamualaikum


3 suka minum Orenzsusu:

husna mukhtar said...

=.='

APi said...

kau cakap kau sayang kat dia tapi kenapa kau buat dia macam sampah?

Nebengz... said...

@APi

jwpn semua diatas..ha3