Friday, 11 March 2011

Konsert Shinee di malaysia


Tengok daripada tajuk kali ini mesti korang lagi-lagi kaum wanita pelik kan..betul ke ni? kenapa aku tak tahu pula sedangkan aku ni kipas susah mati shinee, tiket nak beli kat mana?....ahh macam-macam la korang ni...Ok cik bedah, adik mirah, kak Tipah oiii....sememangnya Nebengz telah menipu anda dan korang dah ditipu...

yang sebetulnya kumpulan k-pop  dari korea ini memang ada membuat konsert..tapi bukan kat malaysia, sumber mengatakan mereka  mengadakan konsert kat yoyogi nasional gymnasium iaitu di jepun..bila? dah lama dah..bulan satu haritu..

cik bedah, adik amirah, dan kak tipah oi...korang jangan sedih yek?...nanti kalau ada konsert lain Nebengz bgtau plak....hua3

0 suka minum Orenzsusu: