Saturday 12 March 2011

Sense bukan 6ixth sense

Pernah dengar dah lagu 6ixth sense -sepi... best la lagu sountrack drama ayoub tv3 tu..


Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Mentari pagi
Bawakan embun sejukkan hati
Aku di sini
Menatap engkau menangis sepi

Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari

 okay dah habis aku merepek nie...what is sense.... nak describe susah..tengok je katun buruk kat bawah ni...

lebih lanjut klik di sini 

itu je entri kali ini...hahahaha kejam