Wednesday, 6 July 2011

Komen Logo Group kami


Hey alz.. terima kasih kepada yang menyokong dan mengundi saya dalam segmen Datin Tyka yang lepas.. kan aku dah lat i'm hot i'm retis i'm femes..hahahahaha...  *sila lempang...

oleh itu maka sekali lagi aku dijemput untuk mengikuti segmen Datin Tyka ini dalam peringkat yang kedua.. alhamdulillah. Dalam peringkat ini aku telah dicampakkan ke kumpulan B .. antara ahli lain yang join kumpulan ini ialah:

SYE PULL <---Ketua Kumpulan
AMALINA ATHMAN<--- Setiausaha
EICHI KATSU<---promoter
AREMIEROUL<----Duta kami haha
ORENZ SUSU<--- aku? aku ni penolong ketua haha




inilah logo kumpulan kami..

nama kumpulan ni YUPPI..^^

ahli ada 5 orang dan mereka-mereka semua adalah blogger..

kalau nak tengok blog mereka klik nama-nama atas tu okey..^^

[4 lelaki dan 1 wanita..^^]



HURAIAN LOGO :

kami memilih nama YUPPI kerana ia membawa maksud yang menggembirakan.. lebih kurang macam HOREY lah..he3..^^ dan YUPPI bermaksud :


Y = Youthful [kami berjiwa remaja..]

U = Unique [setiap ahli kumpulan ini ada kelebihan masing2..]

P = Passion [keghairahan kami untuk berblog adalah tinggi..]

P = Profesional [kami bersikap profesional dalam setiap perkara..]

I = Indiependent [setiap tugasan kami lakukan sendiri dengan ahli kumpulan..]


warna HIJAU dipilih sebagai warna tema kumpulan kami kerana HIJAU merupakan warna yang menengkan yang bermaksud, kami sentiasa tenang dalam melakukan sesuatu tugas..warna HIJAU juga merupakan simbolik untuk keamanan dan kesejahteraan..

gambar SMILEY di dalam logo tersebut bererti, kami sentiasa mengamalkan amalan SENYUM dalam setiap perkara..SENYUM merupakan satu sedekah dan kami menghadapai cabaran dengan secangkir SENYUMAN..^^ tak pernah bermasam muka sesama ahli kumpulan..^^

ROBOT ANDROID RSS tu melambangkan kami sebagai blogger yang masih mengamal kan undang-undang untuk membuat sebarang entry atau menjaga penulisan kami dalam dunia blogger ini.. dan kami sentiasa menggunakan teknologi terkini untuk berblogging..^^ 

jadi, apa kata anda semua..? ok tak logo ni..

sila lah komen ye..^^

satu komen anda amat berharga buat kami semua tau..^^

hanya ALLAH je yang mampu balas semua jasa anda ni..

okey..

kalau rajin boleh lah tolong promote ye..^^

terima kasih..


salam..~


28 suka minum Orenzsusu:

amira afiqah said...

smart weyh.good luck yuppi :DD

kunci locker said...

err...team ni mmg power ek..siap ada pangkat...asl ko jd penolong ketua??hahahaha..ko jd SU la..sbb ko kn rjn menaip..errkkk...wakakaka

kunci locker said...

sori..mrepek td...hahaha

kunci locker said...

weyh..asl aku minta maaf lak ni??hahaha

kunci locker said...

ok..skali lg sori sbb aku wt kecoh kt cni...heheh.. *malu

kunci locker said...

eh...mne p tuan punya blog??pnt aku komen...hahahah...bls2...

kunci locker said...

grrr =.='
lmbt tol die bls...mrjok r...hahahha

kunci locker said...

terlebih lak aku komen...wakakakakka

Orenzsusu said...

@amira afiqah terima kasih.. ahaha nanti aku banjer oreo sekeping~ :p

Orenzsusu said...

@kunci lockerwah aper aku jadi setiausaha? erk terbusy hari ni..erkk

Orenzsusu said...

@kunci lockermerepek? meh aku bg kerepek :p

Orenzsusu said...

@kunci locker dah wat salah tanak minta maaf plak..grrrr

kunci locker said...

ko kn suka jd SU...hahaha

kunci locker said...

wah...dpt krepek free...like3...hahaha :P

kunci locker said...

eh..apa slh aku wt??abang ipo ni suka buli aku..sentap la...hahaha

Orenzsusu said...

what aper su?? *lampi

riben putih said...

su= setiausaha laaaa...hahaha

riben putih said...

fuyooo lawa gilak logo~ haha

riben putih said...

blog ni pun lawa~ lalala

Orenzsusu said...

@riben putih mana aku tau!!

Orenzsusu said...

@riben putih lawak ke? ade owg kate comot~ haha

Orenzsusu said...

@riben putih blog ni memang lawa cam tuannya hahahahah

nur amalina athman said...

gudluck!!..:)

riben putih said...

lawa la sgt kan tuan dye............hehe

riben putih said...

la ingt ko tau su tu ape....hahaha

riben putih said...

lawa la...drpd logo ktrg...hehehe

Orenzsusu said...

@nur amalina athmanuhuik~ time kacihz!!

Eichikatsu said...

Ni promoter dtg melawat tgk cmna sales..haha :)