Saturday 2 July 2011

Segmen: Ini Desktop saya

untuk makluman semua segmen ini dibuat oleh cik Datin Tyka . Sesiapa yang nak join bolehlah klik pautan di bawah



Hey alz...dulu-dulu aku memang suka la menghias/makeup/solek/conteng desktop ini.... sehinggalah laptop aku hilang....sadis woo ...hilang dah sikit mood nak makeup deskop ni..wuu wuuu... kejap...#perlu ke aku cerita yang laptop aku hilang? # mintak penyepak sekali =.= 

so aku nak tunjuk salah satu desktop yang aku sempat printscrint dulu-dulu... sangat ringkas ....aku ambik tema android black ...wahahaha... jom usha gambar kat bawah


simple kan? kalau nak tengok yang lain sila ke blog lama aku... azazilkechiwa ..kat situ ada aku wat window 7 purple   edition siap pakai folder background changer lagi...ups! terlebih sudaaa....

eit!...sebelum terlupa...segmen ini ditutup pada 2 julai 2011 tepat jam 8 malam ..so sapa yang nak join cepat cepatan yuk..^^