Wednesday, 30 March 2011

Eh adik...lubang aper tu..(18sx)

*sumber :internet
kajian dalam gambar diatas:

  •  suspek ialah seorang budak lelaki yang berumur dalam lingkungan 5 tahun
  • lokasi dipercayai  di sebuah butik pakaian dalam wanita
  • dipercayai budak ini terlampau addict dengan benda berlubang(fikir positive)...lubang apa? korang tengok sendiri

oleh itu... salah siapa ni...? kecik kecik dah pandai ya.....


berpandukan teknik menjawab masa nebengz belajar kat sekolah dulu...kita huraikan kepada:

  • keluarga
    • kalau budak kecil bagi keluarga normal maknanya ibu-bapa lah yang lebih tepat..apekajadah mak bapak dia ni ajar....ajar tengok tutt tutt ke kat rumah...

  • masyarakat&sekitar
    • kemungkinan budak ni tinggal kat kawasan yang memang open minded ...ataupun sebelum ini dia ada pergi melancung kat luar negara yang memang kawasan tu terlampau bebas...yeke?

  • rakan-rakan 
    • kalau budak kecil macam ini secara normanya bagi nebengz kebiasaannya mesti rakan dia ni berumur sebaya dengannya... belajar tadika mungkin..oleh itu bagi nebengz tak timbul masalah rakan-rakan...budak-budak innocent lagi la... 

  • kerajaan 
    • so apa salahnya kerajaan... tak suruh sekolah tadika ajar awal-awal pendidikan sivik sejak sekolah tadika lagi..? ke sebab efek matapelajaran pendidikan seks yang kononnya nak diajar kat sekolah nanti...? ataupun disebabkan tiadanya arahan begini "adalah dilarang pemakaian pakaian yang menjolok mata pada patung untuk dipamerkan pada khalayak ramai, cukuplah dengan hanya menayangkannya pada media cetak dan elektronik"  apekejadah nebengz tulis ni..?
*rasa macam nak tengok filem ni je...yah kejam patung ni!!

akhirkata ...melentur buluh biarlah dari rebungnya... tapi kalau dari awal-awal lagi dah melentur rebung tu bagi bengkok....maka bengkok teruslah buluh tu....takpaham? lantak koranglah....okbai


4 suka minum Orenzsusu:

Ifti Larina said...

haha

Nebengz... said...

@Ifti Larina apa haha?....

EmanTheHalia said...

makin lame makin pandai budak2. tak kire la dari segi ape pon. kire budak2 skung lagi advanced.

AesyaZealous said...

gileee! aku belasah kang budak ni