Monday, 28 March 2011

Sesi menambah darah

seawal minggu ini nebengz suka buat perkara-perkara yang tak jarang nebengz buat...kelmarin, nebengz pergi order air laici susu tabur kat awek kemboja tu....hahaha menggelepar dia gelak masa ambik order...ahh...pedulikan la...tekak nebengz...bukan tekak dia...cett

nak dijadikan semalam sesi menambah dara telah dianjurkan oleh rakan aku.....dia ajak, dia uruskan segalanya....hahahha nebengz cuma perlu bawak diri je... tak susah pun...sedar-sedar dara nebengz dah bertambah...yawww


lokasi dia....? ahh senang je...banyak tempat kat sini disediakan....kadang-kadang kat pasar malam pun ada....tapi ape barang kat pasar malam..cett mesti la kat kedai tertentu....special produk der....hahahaha

















betulkan makan kerang ini sesi menambah darah.....? ke nebengz silap....da ramai orang cakap camtu....makan kerang=tambah darah  ......kerang bakar...kerang bakar... ko nak ke tambah darah gak... ? 

p/s: tambah darah boleh...jangan lepasni tekanan darah tinggi sudah......  

0 suka minum Orenzsusu: