Wednesday, 30 March 2011

kawan saya cuti kat korea

sebenarnya ada sorang mamat ni ...punyerlah poyo dia ni...mentang-mentang boleh cuti-cuti obesis ...berlagak bagai nampak....geram gak nebengz tengok mamat ni....jap jap...geram ke dengki? ...ahhh lantak lah...

setakat pergi korea..ceh wat aper...bajet konon boleh jumpa yoon eun hye...park shin hye..bae yong jun..kim son yun...suzy miss a...dan apekejadah lagi nama artis koya ni....ada nebengz kissah?

setakat pergi korea...tu pun sebab dapat hadiah cabutan bertuah masa dinner syarikat mlm baru-baru ni...ape barang....huh..tiket air asia ekonomi plak tu...

ko bajet tag gambar ko kat aku ni...  tu cambest la....? ahhh ....ok pembaca semua...cuba tengok gambar kat bawah ni...cambest tak??


cam haram ada la....cetttt 

2 suka minum Orenzsusu:

Siti Safiyyah said...

erkk gambo betul ke tu? cam edit jek..;p


psstt : Temerloh dah ada air balik! :D

hiciscat said...

Hi there, awesome site. I thought the topics you posted on were very interesting

cheap nolvadex