Monday, 2 May 2011

ini baru la kpop :Hey miss chenta

semalamn kau baru je cakap pasal k-pop krepok ni...eh eh hari nie kau nak komen pasal kpop lagi ker amin??..bukan la...hai ini aku nak review sikit pasal band indie ini..

mmperkenalkan...Hey miss chenta

info:
  • band indie ni ah lama wujud.. tahun 2009 agaknya
  • muzik k-pop gak wehh..tapi takde la nak kecoh kecoh macam yang ni
  • tak tayang badan , pusat bla bla bla..boleh tahan la imej mereka ni
  • diorang takle pun wat posing nenade...hax3
jom heboh kat kuantan minggu lepas diorang ada perform kat situ...walla!!

pepahal jom layan lagu diorang ni...ok tata..



p/s: keyboard rosak sngt seksa nak menaip...sob2

1 suka minum Orenzsusu:

yad'z said...

hahaha.. adeihh.. banyak lak group2 nieh.. huhu