Sunday, 1 May 2011

Seronok sangat ke kalau kena puji?

no offend saja je nak cerita...



En. Ali : awak...cantik lah baju awak pakai hari nie

Cik Kiah:  owh ye ke?...eiii tak cantik sangat la..bese bese jeww..

En. Ali: mata awak nampak cantik la...awak pakai kontek lens yer??

Cik Kiah: Ehhh kite tak rabun la... Ni mata original tau...cantik ker?? bese bese je la wakk

En. Ali : Saya suka la cara awak pakai hari ni...awak beli kat mana baju ni?? smart giler la

Cik Kiah : mestilah beli kat butik....kiter beli brg kat butik jeww....tak suker la yg bese-bese ni..

En. Ali: tapi bila tengok semua balik.....apsal nampak wierd je rupa awak??? eiiiii pelik

Cik Kiah : ??? T_T ...wuu wuuuu


gambar: bukan apa yang aku mahu


mood : kadang kadang kalau orang puji tu maknanya dia perli je...haha...so take a note ya??? bye

2 suka minum Orenzsusu:

riben putih said...

kalau kena kutuk plak...makna nya org puji ke? haha

Nebengz... said...

@riben putih kekeliruan identiti...lalalala