Saturday, 4 June 2011

Gambit Saifullah lu buat gua tacing



lu buat gua tacing der~ gua sebagai blogger memang rasa terkilan dengan kenyataan ini. lu kata to the bloggers  der.. kalau dah marah sanat tu tak salah kan mention macam ni "kepada yang mengkritik saya" ...kan nampak manis sikit walaupun sememangnya memang dah masam... haha lol.

lu kena ingat.. lu tu muslim..melayu lagi..mana adat lu..mana tatasusila lu ni..lu cakap baik baik tak boleh ke..?.kalau nak kata aku ni baik sanat xdela..cuma takdelah sampai berani nak keluarkan statement menghentam macam ni..

lu kena ingat juga..artis tu naik dengan pengaruh media.. dan blogger itu salah satu media yang besar... lu buat baik..kitaorang puji...tapi lu buat macam ni...kitaorang tacing lu kena tahu.. kita tuding jari satu kat orang lain..4 jari lagi akan tuding kat kita...lu sorang tapi lu mention nama blogger ..blogger tu ramai  kot!..lu susah..lu sendiri bikin nama lu busuk..apacer?

apapun...gua cadangkan lu minta maaf secara terbuka yek...kalau dah buat salah tu minta maaf la kan...apa yang susahnya?  gua tacing ni der?? tau tak tacing??  huhhhh


mood: baik gua layan game angry bird...lagi best..hahahah


1 suka minum Orenzsusu:

riben putih said...

rilek r der..tu pon nak tacing ke? cehh *xtau ape2..