Monday, 15 August 2011

Soalan Paling Mengarut/menganjing Korang dapat


Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Pernah atau tidak pembaca sekalian diajukan soalan yang mengarut mahupun bagi anda tidak logik langsung untuk ditanya. Adakalanya apabila kita diajukan soalan itu wujud rasa kurang senang "takda soalan lain ke nak tanya !@#$% ". Mungkin soalan demikian diajukan semata-mata untuk bergurau ataupun memerli anda..ataupun dia memang bodoh stupid .Oleh itu aku ada senaraikan beberapa soalan yang memang mengarut untuk anda baca. cekedaut:

  • Awak ni amoi ek ? -Mungkin muka korang ni ada macam cina sikit :p
  • Ini rambut palsu ke rambut betul ?- Masa tu rambut korang baru lepas siap rebonding
  • Hari ni berapa kali dah melancap onani? - Hah soalan gurauan kejam
  • Hello... tengah tido ke.. - Hah kalau tido agaknya dia baca/jawab ke
  • Ermm,,, muka awak hensem/comel tak?- eww ini menganjing ke?
  • Bulan puasa: Erm.. tadi lunch makan ape ? - ahahah perli!
  • Erm.. dah berak ke..? - gurau xley blahhh
  • Tadi makan berapa pinggan ?- ini menganjing gak!
  • Erm..awak punya ni Ori ke.. - WTF ???
  • Kat kedai Kain : Kak.. topup maxis 10 ade tak? - errr silap kedai ke?



Mood: Jangan jadi bodoh dan kurang ajar


0 suka minum Orenzsusu: