Saturday 20 August 2011

Ada couple mengaku single adalah sangat sadis


Ehehe.. hai korangg! 

alahai dah lama aku tak update entri dalam blog ini ya.. agak bersawang sudah...hohoho... i'm sory sory sory sory....sebab aku pun manusia.. ada masalah sendiri... jiwa masih kacau mana boleh menaip entri kot~ =.= haha abaikan .

Oleh itu hari ini aku nak bukak cerita pasal satu isu ini.."ada couple kata single" ...uhuk ..ini cerita basi yang aku dengar dari zaman sekolah sampailah dah tua bangka pangkat nak jadi bapak dah ni =.=.. so kenapa mesti mengaku single sedangkan u alz dah ada couple... dah ada pakwe, makwe, dah ada isteri, dah ada suami... why why why??? 


Disini biarlah aku berikan pendapat aku kenapa perkara ini berlaku.. kenapa mesti mengaku single sedangkan korang dah ada couple:
  • Korang ini tidak yakin dengan perhubungan tersebut
  • Korang ini jenis playboy/playgirl yang suka mainkan hati manusia
  • korang ni tak suka pun kat dia... dia tu cuma stok geli-geli jerrr..=.=
  • korang ini malu kot,, kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi ...ala macam artis tu..=.= sikit-sikit tak ngaku ..fuuu
  • korang ni ada masalah dalaman... hahahah sakettt jiwa #kejam ..

Oleh itu u alz yang berkapel itu .. sayangilah pasangan korang... lu tak ngaku dah ada couple pasal... kalau dah tak suka itu baik berterus-teranglah... nanti makan hati kowt bila kantoi.. ehehe sekian -OrenzSusu


Mood: Still single now~ #foreveralone