Monday, 21 March 2011

Sape miera liyana tu

Nebengz tengok kat fesbuk  sume citer pasal miera liyana...siyes nebengz tak tau sapa tu miera liyana...pelakon ke? penyanyi ke? ataupun miera liyana ini juara raja lawak?...hahhaa lagi la takda mengena..raja lawak lima dimenangi oleh man ok..

dengan perasaan ingin tahu pun nebengz menggoggle nama miera liyana ini...dem oh dem oh dem!! keyword google bagi ---> miera liyana seksi , miera liyana bercoli lutsinar?? ...waddehek.... itu yang difemeskan.. itu yang dicari...ingatkan artis malaysia ini menang anugerah luar negara ke haper....rupanya gossip yang euwwwwwwwwwwwwww ni..huh!!

Daripada sumber budiey.com ...kalau nak tengok lakonan miera liyana ini korang search kat youtube ataupun gua.com ..dia ada belakon dalam citer luna fantasiku...cek sendiri ya

sumber dari mana-mana blog..taip keyworg google kat atas tu....korang tengok la sendiri gambar dia pakai cekci cekci tu.....err taknak tunjuk kat sini....

fuyoo cekci nya...eh eh aper tu??

Akhir kata... hari ini nebengz ucapkan tahniah atas keberanian selebriti ini...tak pasal-pasal nebengz dapat pahala ...wooot wooottttttttt

0 suka minum Orenzsusu: