Wednesday, 6 April 2011

comelnya adik mia sara ni



sapa tak kenal adik miasara ni...adik mia ni telah fofuler pada tahun lepas menerusi slot akasia kat tv3 iaitu adamaya ...masa tu mesti korang keliru kan...nak tengok lisa surihani ke ..nak tengok adik mia sara...ahhh ...sekarang cerita tu dah habis...dan mia sara ni dah umor 5 tahun sekarang


tadi aku saja je..bukak kat oh media punya fanpage.. tengok kat gambar anugerah berita harian tu...eh eh eh...ada gambar adik miasara lah..yawww ..comel nyer



tanda apa kat tangan dia ni? hurmm...



yang ni terbaikk...ingat kawan-kawan..solat jangan tinggal ya..


0 suka minum Orenzsusu: