Monday, 4 April 2011

gimik bintang paling popular milik...siapa dia

mesti korang dah tahu kan anugerah bintang paling popular 2010 milik pelakon yang femes amos ni kalau bukan shaheizi sam...fuyyo...dari kecik belakon...baru sekarang baru boleh merasai kemanisan macam menang anugerah oscar...tahniah la kat ko sam..

ingat...buat macam tadi ya kalau menang lagi...bawak mak terus kat pentas bagus ko ni sam....biar jadi padi..makin berisi makin menunduk...jangan jadi lalang...sebab apa? lalang lama-lama orang tengok makin annoying dan kesudahnnya akan dicantas ataupun dijadikan santapan lembu dan kambing..

cuba fikir ini lakonan sam dalam filem apa?

bagi aku....sam mula dikenali selepas insiden meletopnya panggung-panggung di malaysia dalam filem adnan sempit...hah aksi pacak motor dia yang tak jadi jatuh berguling-guling tu memang kelakar la...tak caya? korang tengok la balik filem tu

ini poster filem adnan sempit. sumber pakcik google

aku suka gimik dalam anugerah berita harian kali ini...yang pertama masa kemunculan usop dan abi.. korang kenal kan ? yang nyanyi lagu soley soley tu..filem hantu kak limah balik rumah..peh kelakar pula rasanya..

usop..cer citer sapa artis paling popular..cer citer

dan satu lagi...persembahan terakhir oleh datuk siti nurhaliza...fuyyo siti nyanyi lagu rentak nobody-wonder girl..eh siti nyanyi lagu korea...hah anugerah berita harian 2010 tiada unsur illuminati ...tapi ada unsur korea... aper komen korang?... aku taknak komen...lalalala

tapi yang kurangnya dalam anugerah berita harian ini..walaupun aku tak la mengikuti secara mendalam hal berita harian ini...tapi aku tengok dalam segelintir anugerah ini ada pemenang yang dah basi.....fuyyo dari tahun 2005 sampai sekarang asyik-asyik ko je menang...femes sangat ke atau sebab malaysia ni desperate dengan artis-artis kategori itu?... ohh patutla datuk siti nurhaliza tarik diri kali ini...aku paham...paham...paham..


p/s : eh eh berita harian...? bila korang nak buat kategori blogger paling popular..? hah...hahahaha


0 suka minum Orenzsusu: