Wednesday, 11 May 2011

Asas matematik dalam status hubungan anda

Hari ini aku nak merepek sekejap...entah la mungkin entri kali ini agak jiwang ..ataupun agak mengarut~pedulikan ...kembali kepada tajuk entri ini, err... ada ke asas matematik dalam status hubungan korang? kalau dulu-dulu masa belajar kat sekolah rendah kan cikgu saodah ada cakap macam ni "ok murid-murid...1+1= berapa? " lepas tu kita yang innocent ni pun jawablah..."dua cikgu..!" ok sapa yang salah jawab tu sila ke kelas juvana . bwahahahaha.

*gambar hiasan

"mai keih nak citerr sikit kat demeh godio ni"


1+0=?dia  single la =.=

1+1=?single jumpa single=couple 

2-1=?korang putus ..hahahah

1+1+1=?ada pihak ketiga 

1+1+1-1=?ada yang curang..=.=

1+4=?  er..yang ni kes poligami..hahahha


mood: jangan suruh aku bahagi darap plak yek~ okbai

5 suka minum Orenzsusu:

Faris Adli said...

cikgu saodah tak pernah ajar aku :-)

riben putih said...

wahh pandainyeee...erk! sye xsuke matematik..hihi

yunZ said...

2 x 5 dapat ape pulak

cik Dil said...

cekgu sy x ajor pun..=.=

cik pulau said...

kalau cik pulau ajr kat stdent nanti camni boleh tak..
hahaha