Saturday, 14 May 2011

Apa itu ungkapan~143~ apa itu olive u ~

start of the story~

.Ali, seorang usahawan berjaya, berumur 25 tahun, dan masih bujang. nak dijadikan cerita, Ali dah lama meminati minah ini, siti namanya. oleh sebab dia sudah lama berkawan sejak dari sekolah rendah lagi maka dia segan dan malu  tahap cipan untuk menyampaikan perasaannya kepada siti.


pada hari itu, ali nekad untuk meluahkan hatinya~ maka selepas mengajak siti untuk bertemu janji di sebuah restoran terkenal, ali pun memulakan bicaranya. akan tetapi disebabkan segannya untuk berkata., ali pun bercakap  seperti begini:

"awak, kita dah lama berkawan~ hari ini saya nak cakap~ olive u"

dan siti rupa-rupanya pun sudah lama meminati ali, tetapi disebabkan ingin menjaga ciri-ciri kewanitaan dia terpaksa memendam perasaannya. setelah mendengar luahan hati ali , siti mengambil kertas dan menulis perkataan ini:

143

~ok end of the story

oleh itu , apakejadahnya olive u ni~ apakebendanya 143 ni~


olive u = i  lo*e u 



143:-
ada banyak maksud, ia merujuk kepada 1=i ,4=empat huruf, 3=you. oleh itu terdapat banyak maksud yang tersirat dalam 143 ni contohnya~
  • i lo*e you
  • i miss you
  • i hate you
  • i f**k you
  • i kill you


mood: blog aku bukan blog jiwang~ siyezz

9 suka minum Orenzsusu:

riben putih said...

orang yg xjiwang xde roh~ hihi

APi said...

macam blog jiwang jek..
keh keh keh

riben putih said...

try lah! hehehe

Nebengz... said...

@APi

blog ko la jiwang~ hahahaha

Nebengz... said...

@riben putih nak try apa ??

riben putih said...

try ckp cmtu kat aweks die nt~

Nebengz... said...

@riben putih sanat pemalu~ kalau cakap kiasan tahap tertinggi ~ yg entri ni bese2 jek..hahahaa

AesyaZealous said...

jiwangggg!!

Nebengz... said...

@AesyaZealous ko pasal ecah?