Saturday 14 May 2011

awak~ selamat hari jururawat

12 mei 2011...

*pernah tengok tak j-drama ni klik

umur aku 21 tahun 5 bulan tah berapa hari~ *dah tua dah rupanya =.=  tapi baru sekarang aku tahu yang 12 meimerupakan hari jururawat ..sungguh kuno aku kan...ini pun tahu selepas tengok post kat fesbuk... *kalau takda fesbuk tak boleh  ke? 

oleh itu appreciate la kepada semua jururawat ini kerana :
·         diorang kerja shift pagi petang .letih wo
·         diorang sabar layan karenah korang yang annoying tu
·         diorang ni korang ingat senang ke nak jadi nurse. susah gak la der~blaja sana, exam bla bla bla watever~
·         diorang ni kalau takde sapa nak tolong doktor buat kerja? hah jawab. 



akhir kata aku ucapkan selamat hari jururawat kepada semua jururawat di dunia ini * sekarang dah ada jururawat lelaki kan?..
jap jap~ budak kampung aku ada gak jadi nurse ~ 
nduha azhar dan  az wani...itu je kot~ ~
uik~.. ada blogger yang aku kenal ni nurse wannabe~ cik riben putih..
selamat hari jururawat!


mood: Hari jurutera ada tak? lalala~
https://blogger.googleusercontent.com/tracker/1584274697542929208-2033876921732598986?l=stalknebengz.blogspot.com