Tuesday, 15 March 2011

Kelas yang meletihkan

kelas aka kuliah hari ini memang memenatkan...dah la mata mengantuk...lapar pula tu...sapa suruh tak sarapan tadi... nyaris -nyaris tido tadi...tapi nebengz boleh kawal lagi tahap kemengantukkan dan kelaparan  ini..hohohoho....
kerja,...salin soalan...jawab soalan..salin soalan ...jawab soalan.....sedar-sedar dah tamat kelas....horeyyyyyyyyyyy!!!! boleh balik rumah dan sambung tido...hahahahahaha



moral dalam kisah ini:
  • sebelum pergi kuliah tu, tidurlah dengan cukup. paling kurang pun lima jam ok
  • masa kuliah berjalan, korang tekun la belajar, tak paham tanya...nota lect bagi  tu salin la mana yang sempat
  • kalau tak larat..tak sihat..tak payah terus pergi kelas..nak menyeksa diri buat apa...orang lain pun terseksa kalau tengok korang batuk tak henti-henti


3 suka minum Orenzsusu:

SyedGraphiX said...

pendek nyaa cite. haha

Nebengz... said...

@SyedGraphiXpendek sebab aku malas hari nie...hadesss

iqbalhakimi said...

haha..memang penat uh..pendek je citer...