Tuesday, 15 March 2011

Vespa ..wott woot..



Pagi -pagi hening ni nebengz dalam mod jiwang..peh, ngade-ngade tol...mod jiwang mestilah kena layan lagu jiwang ...hahaha...ok, pernah dengar lagu nie?..dayang marikh astmara...hahaha tajuk lagu pon dah jiwang...sape nyanyi? mestilah band OAG.

Teringat kumpulan oag je mesti korang ingat video klip lagu "slumber" ...ala yang kartoon bawak  vespa kaler oren pekebenda tah tu....gempak doe video tu!..


lepas tu kalau masa dolu-dolu korang yang layan band oag ni mesti wat rambut panjang-panjang..pakai baju mod..pastu pakai vespa..hahaha epic tol..smart kowt!

sapa tak kenal vespa ini dia ..lambretta..itu lain la


sapa blogger suka pakai vespa? Aqu Api mungkin...huahuahua

macam biasa..doddle buruk dari nebengz..huahuahua..

1 suka minum Orenzsusu:

APi said...

siyes kau bikin aku rindu sama aku punye vespa..
cis..