Wednesday, 16 March 2011

Bukan salah saya!!!

loji nuklear di fukushima meletup

Eh.. bukan salah nebengz loji  nuklear di fukushima meletup...eh apa kena mengena dengan nebengz ni? huh! 

pagi tadi nebengz bangun tidur...dalam pukul 9.30 pagi... masa tu mamai lagi 

hajat nak pegi kuliah macam biasa la...nebengz kan pelajar yang cemerlang...hohoho..tapi lepas tengok kat luar rumah je...nebengz tercengang...ha?

alamak..hujan lebat la...macammana nak pergi kuliah ni? kalau ada kereta boleh la pergi...ni naik motosikal....kang kena hujan tak pasal-pasal kena kesan radiasi nuklear kat jepun tu...(percaya berita yg tak pasti).hadess nebengz taknak.....


dengan rasa hampa.....apa lagi....sambung tidur la....tido+hujan=best....woot woottt..kan nebengz dah cakap..bukan salah saya!!



9 suka minum Orenzsusu:

Siti Safiyyah said...

hahaha sengal jek..;p nanti kalau kene marah, cakap kat cikgu tu, bukan salah saya! ;p

Nebengz... said...

@Siti Safiyyahbukan salah saya la! nanti kena hujan demam....nanti saket sapa susa?...hurm

ann said...

inilah nama nya penyakit malas~ lagi teruk drpd kena radiasi nuklear~ =_='

Nebengz... said...

@annmne de malas..saya plajar cemerlang..hoho..hujan membataskan saya untuk pergi...grrrrrrrrr

ann said...

alasan~ sigh...........!

Nebengz... said...

@annalibi saya kukuh...yes!

AesyaZealous said...

hahaha..alasan dohhhh!!!

Nebengz... said...

@AesyaZealous oh tidak!!! aku terpaksa dia memaksa

alif haris said...

HaHaHa lawak seyes !
bkn slh sy ! hehe